Świadkowie Jehowy usuwają nieprawdziwe zdanie ze swojej strony internetowej!

Autor: Piotr Andryszczak, dodano: 2021-05-19

Na oficjalnej stronie internetowej Świadków Jehowy ukazał się taki oto tekst (podkreślenia moje):

Szpital w Słupcy
Szpital w Słupcy
Zobacz szczegóły:

Na stronie internetowej Świadków Jehowy nie pojawia się nic, co by nie miało znaczenia i nie byłoby zaplanowane. Wszystko jest przemyślane i zaakceptowane przez kierownictwo Świadków Jehowy. W tym przypadku czytelnik ma odnieść wrażenie, że tylko Świadkowie Jehowy są zdolni odpowiedzieć na prośbę szpitala, a inne Kościoły potrzebami duchowymi pacjentów po prostu nie interesują się. Stawia to oczywiście w złym świetle nie tylko Kościół Katolicki, ale też przedstawicieli Kościoła ewangelicko-augsburskiego.

Nie można jednak bezkrytycznie wierzyć w informacje podawane na stronie jw.org, którą zarządza Ciało Kierownicze Świadków Jehowy. Pod wpływem słów krytyki na informację o tym, iż na apel szpitala w Słupcy o przesłanie egzemplarzy Pisma Świętego odpowiedzieli rzekomo tylko Świadkowie Jehowy, Towarzystwo Strażnica na swojej stronie internetowej modyfikuje swój własny tekst i usuwa nieprawdziwe zdanie:

Szpital w Słupcy
Szpital w Słupcy

Porównajmy przed i po:

Szpital w Słupcy Szpital w Słupcy

W innych językach automatycznie też dokonano usunięcia kluczowego zdania:

Było:

Szpital w Słupcy

Już nie jest:

Szpital w Słupcy

Było:

Szpital w Słupcy

Już nie jest:

Szpital w Słupcy

W momencie wprowadzenia publikacji elektronicznych przewidywaliśmy, że Ciało Kierownicze będzie dokonywać po cichu w nich zmian i korekt. Właśnie to miało miejsce na oficjalnym serwisie jw.org, czego opisany fakt jest przykładem.

Powrót do strony głównej
Powrót początku artykułu
facebook
Opracował: Piotr Andryszczak
© 2007-2021