![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Poznań 1988 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ten sam akceptujący stosunek do ksiąg deuterokanonicznych wykazały autorytatywnie kolejne synody w Hipponie i w Kartaginie w latach 393 i 397, a także sławny list, który papież Innocenty I wysłał w roku 405 do biskupa Tuluzy Egzuperiusza.
![]() |
![]() Kraków 2010 |
![]() |
![]() ![]() str.29 |
![]() |
![]() |
![]() str.62 |
![]() ![]() str.80 |
Warto jeszcze wspomnieć, co na temat Ksiąg deuterokanonicznych pisał protestancki uczony:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |